Thursday, June 28, 2018

entah apa-apa tah?....Arasy Allah S.W.T. terbaikkkkkkk

ALLAH HU AKHBAR...ALLAH MAHA BESAR...THE GOD OF ALMIGHTY..

3 RAMADHAN 1430 HIJRAH @ 24 OGOS 2009 MASEHI...

RETURN TO AL-QURAN AND HADITH...



Kalau mengikut semua kitab-kitab agama (baik Islam mahu pun Yahudi) , Imam Mahdi sudah pun lahir. Beliau hanya menunggu masa sahaja perlantikan daripada ALLAH SWT . Kalau mengikut kitab Yahudi lama, Imam Mahdi mestilah muncul di sekitar 2009 sehingga 2012. Ini kerana negara Israel hanya dibenarkan oleh ALLAH SWT dalam lingkungan 40 tahun sahaja. Tahun 2008 adalah tahun yang ke 40 bagi negara Israel. Kalau mengikut kitab Islam pula, Nabi Muhammad s.a.w. bersabda , mafhum - akan terjadi 2 gerhana serentak pada 10 Ramadan (iaitu sebuah planet besar akan menutupi ruang antara bumi dengan matahari sehingga mengakibatkan kedua-dua bumi dan bulan tertutup daripada pancaran matahari) yang mana ianya tidak pernah berlaku sebelum ini dan tidak akan berlaku lagi selepas ini. Ketika itu di Masjid Nabawi di Madinah, akan muncul satu suara yang akan melantik Imam Mahdi sebagai Khalifah Islam. Kalau mengikut ahli kaji bintang, sebuah planet yang bernama Nibiru akan muncul pada tahun 2012, dan akan berada pada kedudukan sangat hampir dengan bumi sehingga ahli kaji bintang menganggap ianya mungkin akan berlanggar dengan bumi.


Kalau ramai orang-orang saleh pernah bermimpi Nabi s.a.w. , begitu juga dengan Imam Mahdi. Malah beliau lebih kerap bermimpi Nabi s.a.w. lebih daripada orang-orang saleh yang lain. Bukan itu sahaja, beliau juga mestilah pernah bermimpi Saidina Ali r.a. dan juga Fatimah r.a. . Fatimah r.a. seharusnya memanggilnya sebagai anak atau cucu. Manakala Saidina Ali r.a. pula harus mengajarkannya satu amalan khusus yang pernah Nabi s.a.w. ajarkan kepada Saidina Ali r.a. . Iaitu amalan yang menyebabkan Saidina Ali r.a. boleh mendengar bumi bercakap. Jadi Imam Mahdi mestilah seorang yang mampu mendengar percakapan bumi. Contohnya , sekiranya akan berlaku kejadian tsunami, Imam Mahdi sudah tentu dapat mengesannya terlebih dahulu sama seperti hidupan-hidupan di laut.


PEMUDA BERSERBAN HIJAU DAN BERJUBAH HIJAU DNA BLOOD EMPAYER TURKEY OTTOMANIAH ( MUHAMMAD AL-FATIH- MAN OPEN OF CONSTANTINOPEL) )


3 PESANAN SERBAN HIJAU…


1) Berzikir mengagungkan Allah S.W.T. sentiasa sama ada dengan lisan ataupun dengan hati.

2) Memakmurkan Masjid-masjid Allah S.W.T. sentiasa dengan Solat Fardhu, Amalan Qiamulail, zikir ataupun amalan solat sunat dan lain-lain lagi.

3) Mengasihi kedua-dua orang tua, memelihara mereka dan mendoakan Kesejahteraan mereka jika mereka masih hidup, dan seandainya mereka telah tiada di dunia, hendaklah sentiasa menziarahi kuburan mereka dan sentiasa mendoakan kesejahteraan roh mereka semoga mendapat RAHMAT ALLAH S.W.T. YANG MAHA AGONG, INSYAALLAH…

KHALIFAH UMAR IBNU ABDUL AZIZ @ Khalifah Ke 6 Bani Umaiyyah; Khalifah Yang Agung. 

1. Orang yang bertakwa itu dikekang.
2. Sesungguhnya syubhat itu pada yang halal.
3. Kemaafan yang utama itu adalah ketika berkuasa.
4. Setiap orang yang musafir mesti memperlengkapi bekalannya. Siapkanlah taqwa dalam perjalanan kamu dari dunia menuju akhirat. Pastikan dirimu sama ada mendapat pahala atau siksa, senang atau susah.
5. Jangan biarkan masa berlalu sehingga hatimu menjadi keras dan musuh sempat mengoda. Sebaik-baiknya saudara menganggap bahawa hidup pada petang hari tidak akan sampai ke pagi hari dan hidup pada pagi hari tidak akan sampai ke petang hari. Memang tidak jarang terjadi kematian ditengah-tengahnya.



LA TAQOF WALA TAHZAN INNALLAH MA’ANA.

No comments:

Post a Comment

Antara Bilik-Bilik di Arasy Allah S.W.T.

Bilik-bilik di Syurga Rasulullah s.a.w. pernah bersabda bahawa di dalam syurga itu terbahagi dalam kamar-kamar. Dindingnya tembus...