Thursday, June 28, 2018

Pemuda melayu ghaib di Arasy Allah S.W.T.........👀

Bagi Masyarakat melayu nusantara panggilan MAT adalah ditujukan pada seorang hamba Allah (Abdullah ) yang tidak dikenali...


Malam Jumaat. 6 november 2009 masehi.
Di kampung Paya Keladi Tengah, Kepala Batas, Pulau Pinang, saya mimpi telah bertukar menjadi Harimau Malaya, akan tetapi yang peliknya belang di badan bukan berwarna oren, akan tetapi berwarna Hijau. Kemudian saya terdengar bunyi Helipkopter di atas, saya menjenguk keluar, saya helicopter berlegar-legar di bumbung rumah, di badan helipkopter berwarna tahi anjiing itu ada lambang bintang david. Tiba-tiba dengan tidak sengaja saya telah melonjak diri ke atas menembus bumbung zink rumah dan tangan kanan saya yang berkuku hijau telah menampar helicopter tersebut, helicopter tersebut terus terhempas dan meletup di tanah kampong paya keladi tengan, pulau pinang.
************************************************

No comments:

Post a Comment

Antara Bilik-Bilik di Arasy Allah S.W.T.

Bilik-bilik di Syurga Rasulullah s.a.w. pernah bersabda bahawa di dalam syurga itu terbahagi dalam kamar-kamar. Dindingnya tembus...